Giriş Yap
Uğur Soğutma, BoomSocial’da 7. Oldu

     Global markaların sosyal medya performanslarını inceleyen ve puanlayan BoomSocial web sitesi tarafından geçtiğimiz aylarda 7. sıraya layık görülen ve böylelikle pek çok global şirketi geride bırakarak kendi sektöründe ilk 10’a giren ilk marka olmayı başaran Uğur Soğutma, Ekim 2017 itibariyle sıralamada yedinciliğe yükseldi.

     Facebook, Twitter ve diğer sosyal medya platformlarına verdiği önemi hiç azaltmayan ve müşterileri ile takipçilerinin memnuniyetini daima önemseyen Uğur Soğutma, kısa bir süre içinde iki sıra yukarı çıkmayı başararak, skorunu 78’e, sırasını ise yedinciliğe yükseltti. Böylelikle, Uğur Soğutma’nın yaratıcı ve yenilikçi sosyal medya projelerinin kalitesi ve etkinliği, global markaların sosyal medya performanslarını inceleyen ve puanlayan BoomSocial web sitesi tarafından da tasdik edilmiş oldu. Türkiye’nin ilk ve en büyük derin dondurucu markası olarak 60 yılı aşkın bir süredir hizmet veren Uğur Soğutma, tüm sosyal medya projelerine hız kesmeden devam etmeyi ve listenin daha da üst sıralarına çıkmayı hedefliyor. Elde ettiğimiz bu başarıyı müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile paylaşıyor, sosyal medya ekibimize teşekkür ediyoruz.

Boom Social Nedir?

     Boom Social, markaların sosyal medya performansını tamamen tarafsız ve objektif şekilde ölçümleyen bir puanlama platformudur. Facebook, Twitter ve Instagram’da yer alan 21 binden fazla marka hesabını inceleyen platform, belirli kriterleri karşılayanları SocialBrands (Sosyal Markalar) listesine dâhil eder. Sosyal medya performans göstergeleri düzenli şekilde takip edilir ve listedeki sıralama da buna uygun şekilde güncellenir. Sadece Eylül 2017’de 21.753 farklı sosyal medya hesabı ve 1.361.918 adet ileti incelenmiştir. Kapsamı, profesyonelliği ve çalışma sistemiyle, BoomSocial Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya performans incelemesi ve sosyal medyanın yeni barometresi sayılmaktadır.