Misyonumuz, vizyonumuz ve temel değerlerimizle oluşturduğumuz yüksek kalite anlayışımız çerçevesinde ürün ve hizmetlerimizden duyulan müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz.
Uğur Soğutma A.Ş olarak sizlere en iyi hizmeti verebilmek için müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemi, müşteri hizmetleri süreçlerini geliştirmek için yaptığımız kapsamlı çalışmalar ve geliştirdiğimiz politikalarla daha da ileriye taşıdık. Bu doğrultuda müşteri memnuniyetine yönelik temel ilkelerimizi sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyarız.
Müşteri Hizmetleri Temel İlkelerimiz
![Erişilebilirlik](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/erisebilirlik_op.png)
Müşterilerimiz, şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla; şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletmekte ve şirketimize erişim sağlayabilmektedir.
![Bilgiye Ulaşılabilirlik](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/bilgi_op.png)
Müşterilerimiz talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabilmektedir.
![Hızlı Geri Bildirim](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/hizli_op.png)
Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılmasına önem verilmektedir.
![Çözüm Odaklılık](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/cozum_op.png)
Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmektedir.
![Objektiflik](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/objektif_op.png)
İletilen tüm başvurular objektif bir çerçevede ele alınıp değerlendirilmekte ve çözüm sürecinde de objektiflik kriterleri esas alınmaktadır.
![Gizlilik](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/gizlilik_op.png)
Müşteri başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınmaktadır.
![Müşteri Odaklılık](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/odaklilik_op.png)
Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı yaklaşım benimsenmiştir.
![İnisiyatif Kullanma](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/insiyatif_op.png)
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahiptir.
![Müşterinin Sürece Katılımı](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/musterinin-surece-katilimi_op.png)
Müşterilerimiz, ilettikleri şikayetlerin değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendiriliyor, kendilerinin sürece aktif olarak katılımları sağlanıyor.
![Denetime Açıklık](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/denetime-aciklik_op.png)
Müşterilerimiz, tarafından yapılan başvuruların değerlendirmesi, çözüm aşamaları, çağrı talepleri ve sonuçları raporlanıyor ve izleniyor.
![Kurum İçi Bilgilendirme](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/kurum-ici_op.png)
Şirketimizde müşteri şikâyetleri kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor.
![Sürekli İyileştirme](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/iyilestirme_op.png)
Müşterilerimiz den gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendiriliyor ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanılıyor.
![Bilinçli Tüketici](https://cdn.ugur.com.tr/uploads/Musteri Hizmetleri/Ugurun Hizmet Farkı/tuketici_op.png)
Devamlı öğrenmeye ve eğitimi amaç edinmiş kurumumuz, bilerek alışveriş yapma ve bilinçli tüketime katkıda bulunmak için Bilinçli Tüketici blog sayfasından tavsiyelerde bulunulmakta ve bilgilendirme yapmaktadır.