Giriş Yap
Uğur Bayileri, Antalya’da Buluşarak 2017 Hedeflerini Belirledi

     Türkiye’nin ilk A++ enerji sınıfı derin dondurucu üreticisi Uğur, geleneksel hale gelmiş bayi toplantısını Antalya Kemer’deki Rixos Sungate Hotel’de düzenledi. 8-9-10 Aralık 2016 tarihlerinde düzenlenen toplantıya, 600’e yakın bayi ve toplamda 1200’e yakın kişi katıldı. Türkiye’deki tüm iş ortaklarının katıldığı toplantıda, şirket ortakları ve üst düzey yöneticiler ile bayiler arasında bilgi alışverişi yapıldı, bir sonraki yıl için hedefler belirlendi ve müşteri ilişkilerinin önemine bir kez daha değinildi.

     Geçtiğimiz yıllardan farklı olarak, Uğur Soğutma 60’dan fazla çalışanı ile toplantıya katıldı ve bayilerin bilgi sistemleri, kurumsal iletişim, insan kaynakları, finans, üretim, ar-ge ve müşteri hizmetleri departman yetkilileri ile birebir görüştü. Bu özel departman etkinlikleri, toplantının hem daha verimli ve hem de daha samimi geçmesini sağladı. 2016 Uğur bayi toplantısı, Yönetim Kurulu Başkanı 2017 satış ve hedef stratejileri hakkındaki konuşması işe başladı. Satış,  pazarlama ve finans yöneticileri sırasıyla 2017 perakende sektöründeki yeni trendleri ve sektörle ilgili tespitleri, finans sektöründeki yeniliklerden, bankacılık sektöründeki yeni kampanyalardan ve Türk Ticaret Kanunundaki değişikliklerinden bahsedildi. Böylelikle, bayilerin finans sektöründeki hukuki ve fiili gelişmeler hakkında bilgi sahibi olması sağlandı. Bilgi Sistemleri Departmanı, Ar-Ge ve Müşteri Hizmetleri müdürleri de, yaptıkları konuşmada 2017 yılında gerçekleştirecekleri projeler hakkında bilgi verdi. Bayi toplantısı boyunca, 80’in üzerinde ürün sergilendi ve üretilmesi planlanan yeni ürünler katılımcılara tanıtıldı.

Katılımcılara Özel Etkinlik ve Faaliyetler

     Toplantı, sadece bayilerin değil, tüm davetlilerin katılabileceği çeşitli etkinlik ve faaliyetlere konu oldu. Ünlü şef Gülhan Kara ve eşi, “Uğurlu Lezzetler” standında çikolata ve milföy hamuru tariflerini paylaştı. “Derin ile Serin” standında, Uğur Soğutma’nın her ay ücretsiz yayınladığı çocuk dergisinin çizeri Demirhan Kadıoğlu, çocukların kara kalem çizimlerini yaptı. “Uğurlu Kareler” standında, bayi toplantısı boyunca #ugurlukareler hashtag’ı ile Instagram’da yapılan paylaşımlar yayınlandı ve sürpriz ödüller dağıtıldı. “Buz-o” ve “Uğurgiller” standında ise, çocuklar buz-o ve uğurgiller oyunları oynayarak keyifli zaman geçirdiler. Şirketin üst düzey yöneticilerinin de katıldığı özel bir etkinlikte, misafir konuşmacı Ahmet Şerif İzgören “At Şu Adımı” konulu bir seminer verdi.

     Bayi toplantısının son gecesinde, canlı piyano ve keman eşliğinde yemek yenildikten sonra “Masalar Yarışıyor” adlı sürpriz ödüllü genel kültür ve bilgi yarışması düzenlendi. Yarışmada, Uğur Soğutma ile alakalı sorular da yer aldı. Oldukça çekişmeli geçen bilgi yarışmasının ardından toplantı sona erdi ve sadece bayilerin değil, tüm katılımcıların geriye keyifli hatıralar ile dönmesi sağlanmış oldu.