Giriş Yap
Uğur Bayileri 2013 Hedefleri İçin Rixos’ta Buluştu

Uğur Soğutma, 29 Kasım – 2 Aralık tarihleri arasında Antalya Kemer Rixos Sungate Otel’de organize ettiği toplantıda bayilerini bir araya getirdi. 2013 hedeflerinin bayilerle paylaşıldığı toplantı, her sene olduğu gibi bu sene de bayilerin yoğun ilgi ve katılımıyla gerçekleşti.

Toplantının ilk gününde bayiler ile istişare toplantısı yapılarak soruları yanıtlandı ve görüşleri alındı. İkinci gün ise Uğur Soğutma Satış Direktörü Erdoğan Ulaş, Müşteri Hizmetleri Merkezi ve Pazarlama Müdürü Mustafa Gökçe ve Genel Müdür Yardımcısı konuşmalarını gerçekleştirerek 2012 yılının değerlendirmesini ve 2013 yılı için hedeflerini paylaştılar.

Satış Direktörü Erdoğan Ulaş konuşmasında marka olmanın öneminden ve markanın tüketicilerde bıraktığı algıdan bahsederken “Bugün kamuoyunun gözünde marka, ‘garanti’ demektir. O markayı taşıyan hizmetin adına uygun davranma ve işlevi yerine getirme sözüdür. Markayı ayakta tutan sır ise, son tüketici ile buluştuğu yerdedir. Bu noktada satış, sadece ‘satmak’ değil, anı zamanda ‘markayı doğru sunmak’ anlamına gelmektedir. Markamızı doğru sunabilmek için bizler ve sizler üzerimize düşen görevleri biliyoruz ve hepsini yeni dönem stratejilerimizle uygulayacağız.” sözleriyle konuşmasına devam etti.

Müşteri Hizmetleri Merkezi ve Pazarlama Müdürü Mustafa Gökçe yıl içinde gerçekleştirilen projelerden bahsederken müşteri sadakati oluşturmanın önemine değindi ve bunu hem Müşteri Hizmetleri Merkezi yapılanmaları ile hem de pazarlama faaliyetleriyle desteklediklerini belirtti. Satışa en büyük desteğin hem satış öncesi pazarlama faaliyetleri hem de satış sonrası hizmet olduğunu belirten Gökçe, “Sürdürülebilir stratejik çalışmalarımızla tüketici beklentilerini karşılayacak projeler oluşturuyoruz. Tüketicimizin memnuniyeti ve markamıza olan güvenini daha da arttırmak için yetkili servislerimizin hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarma çalışmalarımıza devam ediyoruz. Ayrıca bilişim teknolojilerinin üst düzeyde kullanıldığı günümüzde reklam çalışmalarımızın yanı sıra e-pazarlama faaliyetlerimize 2012 yılında oldukça ağırlık verdik ve vermeye de devam edeceğiz.” sözleriyle şirketin projelerinden bahsetti.

Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ise 2013 hedef ve stratejilerinden bahsederken markanın tüketiciler üzerinde bıraktığı güven duygusunun o markanın en önemli özelliği olduğunu belirtti ve sözlerine “Günümüzde karmaşık medya ortamında ve ağırlaşan rekabet koşulları içinde bu güveni oluşturmak oldukça zorlaşmıştır. Bu yüzden güçlü bir marka oluşturmak işletmeler açısından hayati bir önem kazanmıştır. Şirketimiz bunun bilincinde olup, yoluna hızla devam etmektedir.” ifadeleriyle devam etti.

Üç gün süren toplantı boyunca bayiler, Uğur Soğutma pazarlama hedef ve stratejileri ile ilgili sunumlara katılarak markanın yeni dönemde izleyeceği yol hakkında bilgi edinip görüşlerini bildirdi. Toplantının son akşamı düzenlenen gala gecesinde katılım hediyelerini alan bayiler, sanatçı Sinan Özen’in sahne aldığı etkinlikle muhteşem bir gece geçirerek toplantıya veda etti.