Müşteri Hizmetleri Politikası

Müşteri Hizmetleri Politikası ve Temel İlkelerimiz

Müşteri Hizmetleri Politikası

Misyonumuz, vizyonumuz ve temel değerlerimizle oluşturduğumuz yüksek kalite anlayışımız çerçevesinde ürün ve hizmetlerimizden duyulan müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz.

Uğur Soğutma A.Ş olarak sizlere en iyi hizmeti verebilmek için müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemi, müşteri hizmetleri süreçlerini geliştirmek için yaptığımız kapsamlı çalışmalar ve geliştirdiğimiz politikalarla daha da ileriye taşıdık. Bu doğrultuda müşteri memnuniyetine yönelik temel ilkelerimizi sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyarız.

Müşteri Hizmetleri Temel İlkelerimiz

Erişilebilirlik
Müşterilerimiz, şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla; şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletmekte ve şirketimize erişim sağlayabilmektedir.
Bilgiye Ulaşılabilirlik
Müşterilerimiz talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabilmektedir.
Hızlı Geri Bildirim
Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılmasına önem verilmektedir.
Çözüm Odaklılık
Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmektedir.
Objektiflik
İletilen tüm başvurular objektif bir çerçevede ele alınıp değerlendirilmekte ve çözüm sürecinde de objektiflik kriterleri esas alınmaktadır.
Gizlilik
Müşteri başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınmaktadır.
Müşteri Odaklılık
Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı yaklaşım benimsenmiştir.
İnisiyatif Kullanma
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahiptir.
Uğur Soğutma Türkiye’de iklimlendirme sektöründe faaliyet gösteren firmaları arasında en üst sıralarda yer aldı.
UğurNet