Giriş Yap
Uğur Soğutma İşaret Dili Eğitimlerine Başladı

Sürekli eğitime ve kişisel gelişime verdiği önemi her fırsatta vurgulayan Uğur Soğutma, bu kapsamda çalışanlarına işaret dili eğitimi vermeye başladı.

Engelleri ortadan kaldırmak, toplumsal farkındalık oluşturmak ve en önemlisi işitme engellilerin en büyük sorunu olan iletişim için kullandıkları Türk İşaret Dili'nin (TİD) yaygınlaştırılması ve bu konudaki mağduriyetin asgari seviyeye indirilmesi amacı ile bu eğitim programını başlatan Uğur Soğutma, İnsan Kaynakları ve Personel İdari İşler Departmanı çalışanları önceliğinde her departmandan en az bir çalışanının işaret dili eğitimi alarak işitme engelli çalışanlarının engellerini ortadan kaldırmayı amaçlıyor.

Basında adını, yer aldığı sosyal sorumluluk çalışmalarıyla sıkça duyuran Uğur Soğutma daha önce Türk Telekom ile gerçekleştirdiği “İletişimde Engelleri Kaldırıyoruz” (İEK) projesinde de yer almıştı. İEK kapsamında işitme ve konuşma engelli vatandaşların Uğur markalı ürünler ile ilgili talep ve geri bildirimlerini 7 gün 24 saat, 4448487 çağrı merkezi numarasından Müşteri Hizmetleri’ne iletmesini mümkün kılıyor. Proje kapsamında cep telefonu veya kısa mesajı destekleyen sabit telefon cihazları ile (SMS) göndererek Çağrı Merkezi’ne iletilen mesajlara aynı kanal ile dönüş yapılıyor.

Yaptıkları işin özünün, insana dokunmak olduğunun altını çizen İnsan Kaynakları Bölümü Eğitim Sorumlusu “Uğur Soğutma çalışanları işaret dilini iyi bir şekilde öğrenerek ileride bu dersi verme yetisine sahip olabilecek. Personelimiz için oldukça önemli ve farklı ufuklar açabilecek bir çalışma. Düzenlenen bu eğitimle işitme engelli bireylerin sorunlarına bir nebze çözüm getirecek ve ileride şirketimizde daha fazla işitme engelli vatandaşımıza istihdam sağlayabileceğimiz konusunda umutluyum.” diyerek sözlerini sonlandırdı.

Türk İşaret Dili Eğitim Programı, toplam 120 saatlik kurs sonrasında girecekleri merkezi sınav sonucu başarılı olan kursiyerlerin  “Türk İşaret Dili Temel Eğitim” sertifikası almasıyla sonuçlanacak.