Giriş Yap
Uğur Şirketler Grubu Online Alışveriş Siteleri Artık Puan Kazandırıyor

     Uğurlu Hediyeler, Türkiye’nin öncü grup şirketleri arasında yer alan Uğur Şirketler Grubu bünyesindeki dört markası ile başlattığı ortak bir müşteri sadakat sitesidir. Sitenin amacı farklı Uğur Şirketler Grubu şirketlerine ait e-ticaret siteleri üzerinden alışveriş yapan tüketicileri ödüllendirmek ve müşterilerini gruba ait diğer markalarıyla tanıştırmaktır.

     Uğurlu Hediyeler sadakat projesine; Uğur Soğutma’nın online satış sitesi https://satis.ugur.com.tr, Uğur Entegre Gıda (Ufresh) online satış sitesi www.ufresh.com.tr, Uğur Motorlu Araçlar (Motovento) online satış sitesi www.motovento.com ve Kuteks online satış sitesi https://satis.kuteks.com.tr internet sitelerinden birinde alışveriş yaptığında www.ugurluhediyeler.com’da üyelikleri olup olmadıkları kontrol edilir. Eğer daha önceden oluşturulmuş bir hesap yoksa hesap açılarak kullanıcı bilgileri cep telefonuna SMS olarak iletilir. Daha önce oluşturduğu bir hesap var ise cep telefonu numarası esas alınarak yaptığı alışveriş karşılığında kazandığı puan hesabına eklenmektedir. Kullanıcı kazandığı puanlarla www.ugurluhediyeler.com adresindeki hediye kataloğuna girerek istediği hediyeyi 500 puan biriktirmesi mecburiyeti ile ücretsiz olarak sipariş edebilir. Her toplu veya tekil hediye siparişlerinde 500 puan biriktirmesi gerektirmektedir. Hediye kataloğu Uğur Soğutma, Kuteks, Ufresh ve Motovento ürünlerinden oluşmaktadır.

     Konu ile ilgili açıklama yapan Kurumsal İletişim Departman yetkilisi “Uğur Şirketler Grubu olarak misyonumuz insanların sağlıklı ve mutlu yaşamasını sağlamak. Şirketler grubu bünyesindeki tüm markaları bu amaca hizmet etmek için bir sadakat programı çerçevesinde topladık. Birbirinden bağımsız olsa da e-ticaret sitelerimizden satın alınacak ürünler artık müşterilerimize ortak bir ‘Uğur puanı’ da kazandıracak. Yapılacak alış veriş sonucu hak edilecek puanlar www.ugurluhediyeler.com’dan puanlarına karşılık gelecek hediyelerle değerlendirilebilecek.” dedi.

     Yetkili ayrıca “Uğurlu Hediyeler sektörde çok az görülen birbirinden bağımsız markaları sadakat programı ile bir araya getiren ve hem markalar hem de müşteriler açısından sinerji yaratan bir program oldu. Böylece tek bir markanın müşterilerine kendi bütçesiyle sunabileceği imkânlardan çok daha fazlasını sunabiliyor. Bu özelliğiyle daha geniş kitlelere hitap edeceğini düşünüyoruz. Projenin şimdiden müşterilerimize hayırlı olmasını diliyoruz.” diyerek sözlerini tamamladı.