KURUMSAL

HABERLER


Uğur Dijital Santralini Devreye Alıyor

                1954’te Nazilli’de kurulan ve bugün 140’ın üzerinde ülkeye ihracat yapan Uğur Soğutma, 62 yıla ulaşan bilgi birikimi ve tecrübeli insan kaynağını teknolojiyle birleştirip mevcut santral merkezine yatırım yaparak kapasite artırımına gitti.

                Konuyla ilgili Bilgi Sistemleri Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “İletişim, kurumsal şirketler için satış sonrası hizmetlerde fark oluşturan ve müşteri deneyimi ile marka arasındaki en önemli köprüdür. Lojistik, satış sonrası hizmetler ve teknik birimlerimize gelen geri bildirimlerin büyük bir kısmını telefon görüşmeleri oluşturmaktadır. Çağrıların zamanında yanıtlanması, müşteri memnuniyetinin sağlanması, hizmetin yerine getirilmesinde hız ve güvenlik gibi konular ortaya çıkmaktadır. Ayrıca bu çağrılar sayesinde müşterilerin katkısı doğrudan üreticiye iletilmesiyle hizmet ve ürün geliştirme, pazarlama stratejilerinin daha dinamik olarak belirlenmesi mümkün hale gelmektedir.” dendi.

                Yatırımın kapsamı konusunda bilgi veren yetkili ”Günümüzde çağrı merkezleri marka vaadini yerine getiren bölümler olarak prestij unsuru haline geldi. 2010 yılından itibaren daha sistematik bir şekilde aldığımız müşteri hizmetleri faaliyetlerinde geliştirdiğimiz santral projesini hem alt yapı ve teknoloji hem de personel sayısı ile destekledik. Yoğun dönemlerde gelen çağrılarda bile yüksek müşteri memnuniyeti sergiliyoruz.“ diye konuştu.

                Güncel teknik yeniliklere sahip alt yapıların firmalara rekabet avantajı sağladığını da belirten yetkili “Sahip olunan teknolojinin yanı sıra, verimliliğin de başarıda anahtar rol oynadığını biliyoruz. Her türlü müşteri talebine cevap verebilmek için personelimizin donanımlı olmasına, son teknolojiyi kullanmasına özen gösteriyoruz. Bunu başarmak için sürekli kurum içi eğitim programları uyguluyoruz.” diyerek sözlerini tamamladı.


< Tüm Haberler
Arama Ekranını Kapat