Giriş Yap
Uğur Derin Dondurucu Uluslararası Bağımsız Kuruluş Tarafından 2014’ün Süper Markaları Arasında Yer Aldı

İngiltere merkezli marka değerlendirme kuruluşu Superbrands; iş dünyasının önemli isimlerinden oluşan Seçici Kurul ve araştırma şirketi Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen Türkiye’nin 134 “Süper Markası”nı açıkladı. 2014 yılı için yapılan çalışma sonucu firmaların alfabetik sıra ile yayınlandığı listede Türkiye’nin süpermarkaları arasında Uğur Derin Dondurucu da yer aldı. ?

Türkiye’de 10 yıldır faaliyet gösteren Superbrands, küresel pazar araştırma şirketi Nielsen’in ölçümlerini dikkate alarak Seçici Kurul tarafından belirlenen 2014’ün süper markalarını 12 Ocak 2015 tarihinde yayınladığı bülten ile basına duyurdu.

2014 yılının ilk etabında Türkiye’de faaliyet gösteren 1023 marka belirlendiğini ve hepsi konusunda uzman olan Seçici Kurul tarafından yapılan bir puanlama ile bu sayının 300 e indirildiğini belirten yetkili, bu markaların İstanbul, Ankara ve İzmir’de 1677 kişi ile yüz yüze görüşerek değerlendirildiğini anlattı. Seçici Kurul ve Nielsen’in ortak yaptığı son analiz çalışması ile 13 markanın “Türkiye 2014 Süpermarkaları” arasında yer almaya hak kazandığı belirtildi.

Bu yıl ilk kez listede yer alan “Uğur Derin Dondurucu” markası adına Uğur Soğutma Pazarlama Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “Öncelikle böyle bir çalışmada yer aldığımız için gurur duyuyoruz. Bizim bir marka olmamızda katkısı olan müşterilerimize ve bunu sürekli kılmamızda emeği geçen tüm iş ortaklarımıza teşekkürü bir borç biliriz.“ dendi. Konu ile ilgili değerlendirme yapan Marka ve Ürün Şefi; uluslararası faaliyetleri olan Superbrands ‘in Türkiye organizasyonunda listeye girmenin hem büyük bir onur hem de büyük bir sorumluluk olduğunu ifade etti. “2014 yılının Süpermarkaları arasında yer almak, bizim marka yol haritamızda nerede olduğumuzu ve bu duruşumuz için devreye aldığımız aksiyonların doğru olduğunu gösteriyor. Superbrands ‘in marka için yapılan değerlendirmeler arasında markaya yapılan yatırım yanı sıra marka sürekliliği, sosyal sorumluluk ve çevre duyarlılığı gibi birçok ölçütün yer alması listenin değerini daha da artırıyor.” diyerek sözlerini tamamlayan yetkili sonraki organizasyonlarda kendileri ile birlikte daha fazla Türk markayı listede görmeyi umduklarını belirterek sözlerini tamamladı.

Superbrands kimdir?

1993 yılında İngiliz Yayın Kuruluşu BBC’de bir radyo programı olarak yola çıkan Superbrands, günümüzde kurumsal bir yapıda markaların nasıl başarılı olduklarını ve markanın şirket için oynadığı rolün öneminin tanıtılması amacıyla faaliyet gösteriyor. Aynı zamanda markaların yönetimi konusunda 88 ülkede faaliyet gösteren firma, seçkin ve gözde markaların dünya çapında seçilmesini ve tanınmasını sağlıyor.

Süpermarka nedir?

Müşterilerin bilinçli veya bilinçaltında talep ettikleri, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri duygusal ve/veya fiziksel avantajları, diğerlerinde göre daha yüksek oranda sunan markaya “Süpermarka” denir.